Pages

Thursday, September 17, 2009

TAGGED by EJA♥


TAGGED by EJA♥ .


1. Berapa umur anda?
★ 4teen ! still muda bah ! haks .

2. Anda berasal?
★ I’m Johorean . Johor terbaek !

3. Berapa adik beradik anda? Anak yang ke? Brp lelaki n perempuan?
★ ade just 2 orang siblings . i’m pess . mak tade kerajinan nak beranak banyak2 . hahak . due2 orang perempuan yg xserupe mcm perempuan .

4. Sekolah terakhir anda?
★ currently . i’m still study .

5. Bila terakhir anda memotong rambut?
★ Bulan 3 this year kowt .

6. Shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
★ Pantene .

7. Anda gemar menjahit? Kalau tidak nyatakan sebab
★ kerja yang sangat memerlukan kesabaran dan ketelitian . eeeuw . aku tak de smue tuhh . hahakhak .

8. Apakah kerja rumah yang paling malas anda hendak lakukan?
★ smue kerje aku malas ! citt =.=’’

9. Sila ambil gambar beg yang anda bawa pergi kerja...
★ beg sekolah boleeh tak ? hehek .

Sorry laah . aku tak kerjaa lagyy laa wok ;DD

10.Kemudian, sila ceritakan sedikit apa yang terkandung dalam beg anda.
★ err . ade buku text . buku tulis . pen , pemadam , pembaris , calculator , compasses dan blablahblah . tak lupe jugak , sampah sarap . eee ?! najiss .

11.Nyatakan sebab2 anda suka beg anda itu
★ iye ke aku suke beg aku uhh ? ak suke bab beg tu kaler cokelat plus pink .
Dah tu aku beli beg tu at zero 2 .

12. Sila nyatakan kenangan manis atau apa2 yang istimewanya beg itu pada anda
★ ehek . kngn manis hotakk dy . byk kenangan pahit ado aar . haihh . beg tu istimewaa ? haha . tuan ye istimewa laa ! haha .

Sila tag orang yang laen
★ smue FOLLOWERS ,

0 comments: