Pages

Monday, November 2, 2009

Nak Tunjuk Bakat MENIRU Ke Sampai Tutorial Aku Pun ENGKAU NAK TIRU !


Nak Tunjuk Bakat MENIRU Ke Sampai
Tutorial Aku Pun ENGKAU NAK TIRU !






* pandai pulak delete entry yang kau tiru tuhh !




Ergh . Sial laa engkau . Tak padan dengan perempuan . Tapi meniru hasil kerja orang . Ape engkau dah tak idea sangat ke . Kepale hotak kau dah kosong sangat ke hah sampai tiru aku punye tutorial sebijik sebijik . TAKGUNE !



Tak padan dengan budak kecik . Meniru pandai . Bukan setakat tutorial aku jee si tak gune ni copy tapi ade jugak tutorial orang lean die tiru . Ape senang sangat ke hidup engkau . FUCK AA ENGKAU ! Copy and paste je engkau hebat ? Kau tak tengok lagi betape hebatnye aku bilee marah . ERGH !



Kalau ye pun nak ajar orang lean buadd ape yang ade dalam tutorial tu , gune otak sendiri lah beruk ! Huh . Nanti meniru je , lame lame otak kau berkarat ! Dah tu , dose pun bertambah tambah sebab meniru hasil kerja orang . Huh ! Ya ALLAH . Geramnye aku .



Apee tak boleh mintak izin ke . Huh . Bukan aku nak maki hamun kau lepas kau mintak izin nak copy tutorial aku atau tutorial siape siape pun . At least , aku izinkan lah . Dann tak payah meniru aku punye hasil kerja tanpe pengetahuan aku . WTF ?! Aku benci ENGKAU ! Dah meniru tu , berani pulak suruh aku follow kau . Hey ! Boleh g mampos ar engkau !



Kepade si yang suke meniru hasil kerja aku . Entry ni special untuk engkau . Apee ? Marah ? Heyy . Who care ! Marah aku bilee ENGKAU copycate aku kau tak kesah pulak . Sekarang , bagi yang bacee entry ni . Aku hulur seikhlas ikhlasnye link blog peniru ni .

http://ehem-ehem98.blogspot.com/

Tak tau laa lepas neyy die still publish ke tak entry yang diee tiru tu . Yelah . Orang dah buadd salah . Manee berani bilee dah kene sound . Sekian , mekaseyy .