Pages

Sunday, December 13, 2009

Selamat Pengantin Baru .






Bertarikhkan 12-12-09 iaitu pada hari Sabtu , gua dan family gua telah
bergerak secara rombongan besar besaran bagi pihak lelaki dengan menaiki
bus besar punye yang telah disponser oleh mak long tersayang gua .

 Hoyeh hoyeh ! Naek bus besaar !
Gua gilaa lame tak naek bus besaar ,
kali terakhir gua naek bus besaar pun mase gua ade kem
pengawas bulan April dulu .
Lame kan ? Kan kan kan ?
Cess , cakaplah korang dengki dengan gua .








Lepas tu , gua ade jumpe sorang budak ney . Peh , comel gile gile aa .
Berlipat lipat dagu die . Ngehngeh .
Bayangkanlah , budak tu baru 2 tahun 4 bulan tapi
berat badan die dah cecah 20 kg .
Name die Zulhairi bin blablabla . Hakhak .

Okey , yang pasal weeding tu . Sumpah , tak best langsung weh .
Everything sucks ! 
Dengan tak cukup khemahnye , pas tu dengan panas teriknye .
Oh god ! You drive me crazy !
Serik laa gua nak datang ape ape majlis kahwin
nanti yang berterabur macam tu lagi .


6 comments:

Unknown said...

comelnya baby tuu :)

nabilpotter said...

comel juga... :)
ikut cik epal...

Cik Fadie. said...

hehhe .
tu bru dlam gmba .
klu tgk btol2 lg mantap .

nabilpotter said...

betul tu cik epal, comey2
:)

asnieda hariani said...

tembam nye..rase cam nak cubit je pipi die.haishhhh...

Cik Fadie. said...

haha .
cubit jgn tk cubit ,