Pages

Tuesday, March 10, 2009

waduh!aku ta sanggup nak tinguk!

10.febuary.2009
hari ini aku akan start menggunakan bahasa yang skema ! euw . yucks .
suda aku lme tak berblogging otak blur sudah !
yeah . let's me start with assalamuailaikum !
tadi dekat sekulah ak ade dapat 4 markah tok paper
science..sejarah..mathematics..dan bahasa melayu . .
ohhh . .sungguh memalukan bagi budak2 standart kelaz aku . .
dan tadi jugak aku rase betape bodoh,bangangnye aku ni..
tahap motivasi aku down gler hari ini .
ini disebabkan markah bahasa melayu aku yang
amat gile babi nk mati pnye markah !
hah..amik kau . . aku marah diri sendiri . . kejap . .
ade lagi ni . woi dyla,ko kat umah cakap arab ke hape ha ?
b.m pown leyh dapat markah yang ngentan nak mati !
ya allah . .
yang aku nak maki hamun kat snie pehal !
*grr..marah diri sendiri lagi .
lagi 1 kawan aku ni dapat highest dalam bahasa melayu tuh.
eleh kerek ko mirul ! setakat highest pown 66 !
so korg pikir la sendiri bpe markah aku okeyss.
die cakap 'aku tau depan aku mase balik nanti ade 3 cendol '
wawawa.
berguling-guling ketorang ketawe td [hanya ilusi semata-mata]
lebih kurang je macam aku pnye markah!
tuka topic . tuka2!
hari tuh ak da plan memandang aku da lme ta post .
sekali smue lupe . haiyak ! lagipown .
aku agak rase janggal nk mati bab gune
bahase yang aku rase tahap skemanye melampau sangat ! waduuhh !
dulu aku ingat nk post pasal hari latihan kebakaran umah aku !
ehhh .ehhh . bile mase plak rumah ak rentung ni ?
mukan2. hari latihan kebakaran sekulah aku. hah .
ni baru metul .
nih ha salah satu reason yg aku janggal .
taip pown boleh salah! dasar dyla da sewel !
haha !
sekali harapan tinggal harapan .
ayat yang ni terkeluar ble aku nak post pasal hari
latihan kebakaran sekulah aku tuh.
lantak kau lah !
aku malaz nak cite .
lagi satu .
aku ingat nak post pasal kem kepimpinan pengawas .
eceh . pengawas .
tapi di sebabkan keEXCITEDan aku yang melambung nak cecah gunung
taman perumahan aku ni .
terus tak jadi post dah ! haha ! mmg dyela dah sewel !
sah ! sudah tidak dapat disangkal lagi !
amacam suka sama style penulisan baru aku .
ada pham?
hah. korang memanglah suke.
yang aku ni.
tak pasal2 dah menDOUBLEkan
kepenatan tangan aku yang rajin miscowl org ni.

0 comments: