Pages

Thursday, May 28, 2009

Rumah tu syurga?Siapa cakap?



Percaya tak kalau aku cakap semua masalah berpunca dari rumah?
Habis nak salahkan ibu bapa la ni?
Setuju? Tak kan?
Aku pulak?
Tah. Aku tak rasa 100% salah ibubapa.
Bukan ni sebenarnya motif aku meroyan tok post kali .
Actually,aku tak berapa gemar cuti yang agak panjang.
Macam cuti 2 minggu ni lah.
Ohh. Sumpah wei! Benci sangat!
Kalau setakat tiga empat hari tak apa la.
Ni enambelas hari !
Tuhan je tau betapa seksanya tahap keboringan aku.
Kau paham tak apa tu boring ? Bosan!
Tak ada benda nak dibuat dan paling boring bila buat kerja yang sama setiap hari iaitu
tido.makan.tengok tv dan kena bebel .
Ingat nak jalan² g jusco tengok
syurga cinta dengan night at the museum.
Tapi memandangkan ada yang nak balik kampung lah
nak tolong mak lah nak jaga neneklah jadi plan kami tah kemana mana.
Hais. Macam boleh percaya diorang ni =.="
Nampaknya terpaksa lah aku duk rumah cam
orang separuh mati tahap keboringnya.
Homework pun setakat ni ada satu je.
Tuh pun dah kira banyak.
Kau pernah buat nota sejarah?
Pernah kan? Amacam? Banyakkan kena buat?
Penat kan tangan? Yeah. Haha (;
Pasti !
Aku tidak akan menyentuh apa jenis
bahan bacaan pun selama 2minggu ni.
Talk to my hand ! Haha.
InsyaAllah skin blog ini akan dituka dalam masa terdekat .
Kerana aku dah boring dengan skins ni.
So Assalamuailaikum.
Selamat bercuti dan menikmati hari yang boring .
=.=''
Series .
Wish ni tok diri aku sendiri .
ahha (;

0 comments: