Pages

Saturday, June 13, 2009

HOTLINK vs CELCOM.

SUMMER Pictures, Images and Photos

Mana lagi hebat?
Hotlink atau Celcom?
Saya pengguna hotlink.
Jadi saya ingin katakan hotlink lagi HEBAT !
Tau kenapa ?
Kerana dia orang pertama mengucapkan selamat hari lahir kepada saya
dan memberi panggilan percuma pada 15.june iaitu Isnin nanti.
Mesej ini diterima pada 11.06.2009.
Selamat Harijadi! Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA pada
15-06-09.
Ganjaran Hotlink utk pelanggan setia kami.
Caj biasa dikenakan utk servis lain.
Bagus kan?
Dia wish cepat 4 hari daripada besday aku .
Haih. Terharu aku weh . Haha.
So kat membe² aku diluar sana,jangan haraplah kau nak jadi orang yang pertama yang wish kat aku.
Ahaks .
Post ni macam nk promote besday aku pulak un.
Ohh tidak sama sekali.
Kepada siapa² yang menyambut bufdaynya pada bulan JUNE .
Selamat Hari Lahir Kawan.
P/s ; Aku ANTI kat orang yang suka tuka² simcard.
Menyusahkan aku je =.="

0 comments: