Pages

Saturday, June 20, 2009

Tagged By Tyra♥

♥ Apa perasaan anda sekarang?
; kosong . empty =.=''
♥Saya tak suka ..?
; budak yg blagak bagus .
♥Impian saya?
; menjadi kawan yg hebat .
♥Haiwan yg saya tak suka?
; smue ak ta suka . hakhak .
♥Saya harapkan?
; saya boleh membahagiakan semua orang ): kan bagus kalau
tak ada orang yg dengki un ak . hoh .
♥Jika boleh putarkan masa?
; yang lepas biarlah lepas . pe ak heran .
♥Saya pada 10 tahun akan datang?
; menjadi pelajar di salah sebuah universiti di united kigdom . heh .
♥Handphone saya adalah sebuah?
; hati saya . jantung saya .
♥Saya pernah bercinta sebanyak?
; err . rahsia2 .
♥Saya suka pada?
; ketawa && dengki orang .
♥Pernah dikhianati?
; pernah sangat .
♥Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
; g maty sane !
♥Senaraikan 6 org utk di tag
;err , siapa2 saja .

0 comments: