Pages

Tuesday, June 9, 2009

Tolong tampar saya.

Photography Pictures, Images and Photos
Aku tak tau berapa kali aku makan dalam sehari
masa cuti sekolah ni.
Cis .
=.="
perut aku lapar memanjang je kejenye.
Padahal aku rasa aku dah makan tapi tetap nak makan lagi.
Bosan sangatkah aku sehingga aku tak ada keje lain selain makan?
Heh. Kau pun sama cam aku?
Kite geng doe~ haha. Yeah.
Tidak dinafikan mak aku masak memang power.
Terutama sekali ikan sambal pedas.
Peh. Marbeles wa cakap lu.
Kalau air pulak milo ais.
Hesh. SeJAG pun tak puas.
Stop stop.
Perlukah aku menceritakan kehebatan mak aku sekarang?
Padahal lebih relevan masa hari ibu tu kan? Haha.
TerBENGAP pulak. Ala biasa lah tuh.
Dah lama tak sekolah. Buku pun tak bukak bha. Dok tenung je.
Homework aku bertingkat-tingkat lagi belum siap.
Lemah doe nak buat nota sejarah.
Yeah. Bencinya aku kena wat exercises maths yang berpuluh-puluh tu.
Tu belum kira yang tertangguh dulu.
Awak,hari tu kan saya dengar radio era.
Awak nak tau saya dengar suara siapa?
Ouh Aril . Rindu kat kau wok. Haha.
Aku pasti ada yang termuntah apabila baca entry ini yang berawak saya.
Apa? Salah? Tak sesuai ke?
Yelah. Saya tak buat lagi =.=" haha.
Chow dulu. Assalamuailaikum.
Terbang ke Myspace~
p/s ; teringin nak jawab tagged.
Rasa dah lama tak dapat tagged. Sobs.

0 comments: