Pages

Thursday, July 16, 2009

BEST bukan ? Sekali sekala jadi budak JAHAT .

BEST bukan ? Sekali sekala jadi budak JAHAT .

Love! Pictures, Images and Photos


Hari ni aku nak cerita sikit . Err. Sikit ke? Aku taktau kenapa sejak masuk tingkatan dua,aku jadi nakal semacam . Dengan cikgu pun aku boleh buli . Haha . Jawatan pengawas yang disandang oleh aku tidak menjanjikan perangai aku sebaik shamir,naqib,nagaraja,kabilan or exco2 yang tak bertamadun sekalian . Haha . Kadang2 aku rasa perangai pengawas senior ni macam cibai je . Lagi2 mamat yang sekor uh . Fuck you la !


Masa tu cikgu akma tak masuk kelas time maths . Ohh benci maths gilaa vavi ! So ada cikgu amalina ni ganti . Dia ni cikgu baru . Then dy bgla latyhan yang cikgu akma tinggalkan tok kitorang . WTF?! Aku dan sekutu2 aku just salin soalan je .


Then ape lagi . Rezeki jangan ditolak . Sambil menguyah siput yang dijual oleh ain kitorang mengadakan sidang parlimen mengutuk,mencaci,melaknat sesiapa sahaja yang perangainye seperti terejal nak mati .


Tiba2 cikgu amalina lalu di kawasan port kitorang iaitu di meja aku dan gebang . Dia tanya kitorang dah siap ke belum . Kitorang ckp jela dah . Kitorang belum abis ckp lagi dy dah blah . Aku baru nak sambung
=Cikgu. Kitorang memang dah siap . Tapi siap salin soalan jela. =
Haha . Mesti dia fikir kitorang ni genius gaban . Apetaknye . Chapter tu tak blaja lagi pun . Tetibe pulak tuh cikgu bagi exercises . So kitorang layan jela buat2 tau .


Then cikgu round lagi tempat kitorang , dia tanya yang soalan ni macam mana nak buat . Aku tak rasa cikgu amalina ni cikgu maths bab kalau dia tau jawapannye mesti dia tak tanya kitorang kan ? Gelabah la aku dan sekutu2 yang lain . Kawan aku yang bodoh macam tenuk ni dy pergi bukak buku exercises dy .
Then cikgu perasan la yang kitorang just salin soalan je . Hehe . Mase tu aku buat2 borak dgn gebang yang ada kat belakang aku . Dan mase tulah aku rasa aku pelakon terhebat . Then cikgu amalina cakap cam ni
= Ouh. Awak semua tipu saya ya ? =

Korang tau ? Lepas tu .Cikgu terus blah ! Then ape lagi . Gelak sakan la kitorang . Teruk bukan kitorang ni ? Kat kelas group kitorang la yang paling gamat bunyinye . Heh . Dan aku pasti korang pun ada story pasal MEMBULI cikgu bukan ?

0 comments: