Pages

Saturday, July 11, 2009

Lari Lari Lari !

Lari Lari Lari !
aku
k e m b a l i
berblogging!

H1N1 = Selsema Babi
Series.
Aku lebih suka sebut selsema babi daripada sebut H1N1 .
Haha . Siot je mulut aku .
Dalam banyak banyak binatang dalam dunia ni .
Kenapa la dia pilih babi ? Haha .
Macam tak ada binatang lain . Yela kan .
Dah name pun selsema babi ofcourse la babi yg jd pembawa penyakit maut ni . Kan ? Tengok .
Orang macam aku pun rety tinguk berita .
Tak macam kau .
Opss . Terkutuk kau pulak . Bhahaha .
Yang aku tau sekarang , H1N1 ni dah ada kat JOHORE .
Haiyakk .
Lepas ni gamaknye aku kenalah pakai benda alah yang tutup hidung dengan mulut tu .
OMG .
Confirm sesak nafas wei .
Pape pun, Boikot MEXICO .
wakakka.

P/s ; kau agak agak kan .
Berapa ratus kali aku sebut babi dalam post ni ?
Errr. Kena boikot tak blog aku lepas ni ? Heh .

0 comments: