Pages

Saturday, August 8, 2009

Kesian kan ? Huluran tangan kau tak disambut .

Kesian kan ?
Huluran tangan kau tak disambut .


color splash Pictures, Images and Photos

Huh . Bunyi macam evil gila gila kan ?
Ya , ya saya yang buat steatment seperti itu .
Bukan untuk menunjuk belang atau menonjolkan keburukan sesiapa tapi hanya sekadar berhati hati .
Takut kemaafan yang diterima bakal di ulangi dengan sikap yang boleh membuat sesiapa saja nak bunuh kau dengan senapang gajah .


Bukan pertama kali . Dah berkali kali .
Alasan nya cemburu . Busuknya hati kau .
Cemburu dengan kebahagiaan kawan yang sanggup susah senang dengan kau .
Kau ni manusia jenis ape ?!
Sanggup tuduh kawan sendiri dengan pelbagai fitnah yang kejam .


Kenapa semasa menghulurkan tali persahabatan , kau tak ragu ragu ?
Dan kenapa untuk meminta maaf kau susah sangat nak ungkapkan ?


Hanya manusia berhati BUSUK ,
akan membenci manusia yang BAIK .
Jadi , kalau orang yang BAIK membenci kau .
Thats mean kau JAHAT !


Yang lepas , biarlah lepas .
Cuma aku harap , kau pikirlah sendiri .
Sampai bila dia boleh bersabar dengan sikap kau kalau kau teruskan sikap macam ni ?
Walaupun , dia sebaik baik kawan yang aku ada tapi kesabaran manusia ada batasannya .


Aku bukan tak nak maafkan kau .
Cuma aku terkilan .
Kelancangan mulut kau , bila menuduh kawan aku macam tu tak akan aku lupakan .
Lagi pun , cara kau hulurkan tangan tadi nampak macam tak bersungguh .

Ada orang paksa ke
atau
diri sendiri tak mengaku kesilapan ?!

Mungkin lain kali huluran tangan kau akan di sambut .
Mungkin juga aku tak akan sambut untuk selama lamanya .
Bergantung pada masa .
Rasanya , lepas ni tak ada lagi perbualan mesra antara kita .


Tadi pun , semasa rakan rakan lain sibuk menghukum kau .
Aku hanya diam bukan ?
Diam di mulut . Tapi di hati ?
Hanya ALLAH yang tau betapa kecewanya aku dengan kau .



Tak guna ada perasaan bahagia dalam diri kau Syamimi ,
kalau kau tak senang hati dengan hidup Shuhada .

0 comments: