Pages

Friday, September 18, 2009

BaiBai Skins Bling Bling .

BaiBai Skins Bling Bling .


Hoi . Kitakan Hebat Salin Kulit

bridge Pictures, Images and Photos


Ergh ! Tension SYAL tuka skins belog !
Tapi tak ape . Tension aku berbaloi baloi .
Skins baru siap suda . Pehh . Lege den .



Aku akan merindui skins bling bling aku ni .
Ouh kau lah skins TERBAEK aku !
Kau dah banyak berjasa dengan aku . Okok . Aku sayang kau laahh bling bling .
Aku tak akan lupakan kau sampai maty .
Err . Kejap .
Tak janji =.="
HIKHIK .


So , ape pendapat kau sal skins TERBARU den ni ?
Okeh . Lue mau cakap TAKLAWA ? Haiyak .
Sedih aku mendengarnye .
Ape ? Terlampau melampau lawa ?
Peh ! Nah nah !
Aku bagi belog ni kat kau !
Amek amek ! HAHA .
Pape pun , aku rasa PUAS HATI dengan kerja aku
di plus kan dengan kepenatan yg aku dapat bile edit code ni .
Sila silaa .
Tepuk tepuk pengakap .
PAP PAP PAP !




P/s : Ergh ! Nak makan mee kari !



Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: