Pages

Monday, September 28, 2009

Kerja kau memang GEGAR PAGAR ke ?

Kerja kau memang
GEGAR PAGAR ke ?


Hesh ! Menyampahh ! Mu neyyhh . Bikin wa panas jeaa .
Malam² butee , dok gegar pagar rumah aku nehh .
Hoii . Nak kene hempuk kea ? Bukan setakat malam² bute jeaa .
Pagi ke petang ke kau dok gegar pagar jugak . Heii . This is to muchh .


Bagi salam 3 kali jea cukuplah . Ni tak beratus ratus kali kau bagi salam .
Jenuh aku nak jawab salamnye . Sabau je aku neyhh .
Kalau dak kecik yang sekolah rendah beraya takpe ar .
Ni dah tue² bangka pun dok gegar pagar rumah aku apehal .
Takpuas haty betol =.="


Lagi satu yang den nak kobarkan kat ekau ni haa .
APEHAL DUET RAYA AKU
SIKET SANGAT NI YAWW !
Adehh . Banyak benda aku nak shopping wok .
Satu Guardian aku nak borong . Bolee tak ? :DD


ㄓ Ikon SHAWL ㄓ
“ Yuna & Rini Af7”




Ehem kau :DD Aku engat nak tukar style tudung laa .
Aku nak pakai SHAWL plaks . Aku dah try pakai dah . Okeylaa .
Sesuai gak dgn muka aku yg boolat nehh .
Heh . Bilee pakai tudung biase unn , asek kemek jea memanjang . Adeyy .
Pulak tu , asek kenaa menghadap cermin jea dok betolkan tudung .
Cobaan cobaan cobaan .




Kitakan Hebat™ Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: