Pages

Thursday, September 10, 2009

Merana Jiwa Zahir & Batin .

Merana Jiwa Zahir & Batin .


Candy Pictures, Images and Photos

Setiap tahun . Memang lah . Confirm ade . Confirm !
Hish ! Sampai 2 bijik pulak tu .
Benci ! Benci ! Benci !
Kalau setakat sehelai due , tak ape ar . Ni berpuluh puluh muka surat .
Haiyak . Botak kapale aku =.="


Bagi yang boleh buat folio Sejarah dan Geografi pakai computer .
Laen cite ah lu . Mesti dalam seminggu dah siap punye .
Ni tak . Aku due due folio cikgu TAK KASI pakai computer .
Bpax ah . Sabau je aku . Bukan nak cakap tulisan aku burok or aku malas nak tulis .
Tapi aku tak rasa guna tulisan tangan boleh buat folio aku SMART macam guna tulisan computer . Hmm . Takapelah .
Dah cikgu suruh . LAYAN ajelah .


Naseb folio sejarah dah antar .
Tinggal folio geografi jea yang aku belum jahanamkan lagi .
So . Terpakse laa kobarkan cuty raye buat folio geo . Hesh .
Orang dok sibuk sibuk maen mercun , makan rendang , beraye kutip dwet dan blablabla
tapi aku sibuk memerah otak buat folio geografi yang menyakitkan hati .
Merana jiwa zahir dan batin aku .
Sobs Sobs .



P/s : Cikgu , laen kali bagilah lagi banyak folio tok kitorang wat .
Lapan folio ke sepuluh ke .
Okeah jugak tu =.="


Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: