Pages

Sunday, September 6, 2009

Myspace Kian Terbiar .

Myspace Kian Terbiar .






Alahai Myspace . Kesian ekau .
Terbiar berhabuk dah berminggu minggu . Hakhak . Macam tak ade tuan pulak .
Eyh . Aku tuan kau ape .
Cume aku bosan dengan kau sejak kebelakangan ni .
Bosan gileee tau tak .
Tah aa tuan kau ni . Tetibe hangin dengan kau pulak unn .



Lately ni , kalau aku unlyne pun .
Tak sampai lima saat wok .
Approve komen ngun friends dah . Tu je .
Pastu aku BLAH .
Dah blah tu , aku unlyne belog .
Yeah . Belog tersayang aku ((:
Semenjak ade followers dah lebih 100 orang ni , aku dah tak boleh berenggang langsung dengan belog .
Asyik nak berkepit je keje . HAKHAK .


Mungkin sebab Myspace ni banyak kenangan kot .
Ehem . Sebab tu aku malas unlyne . Mungkin .
Rase macam nak delete je account myspace ni .
Tapi . Takkan sebab mood aku takbaek , myspace jadi korban pulak un .
Hehex . Cube bayangkan .
Bile myspace dah tak ade , time tu pulak mood aku hangen .
Then , aku delete semue account yang aku ade . Sudah =.="
Memang aku rasa aku dah tak waras masa tu .


P/s : Sedap tak lagu belog aku kali ni ?
Tajuknye Diari Ramadhan Rafique . Lagu kegemaran aku ni bile time puase puase ni .
Enjoy ((:


Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: