Pages

Wednesday, October 14, 2009

Afiq , kau cabar aku unn ?

Afiq , kau cabar aku unn ?




Hah . Korang tengok . Afiq Cikulala cabar aku . Ciss . Berani kau afiq . Pantang aku kenee cabar dengan budak hingusan mcm kau neyy . HAHAH ! Tu lah kau . Sape suruh cabar aku . Kan dah sentap . Plus kenee kutuk lagi lak tuu .




Nak tau ape yang di cabar oleh Afiq Cikulala neyy ? Hah . Click kat pix bawah tuu . Jeng jeng jeng . Bengang kau afiq . HAHAH!








Okeea . Disebabkan ramai jugak yang tercabar mcm aku bilee bace ape yang Afiq Cikulala tulis . Aku akan buat seperti mane yang Afiq Cikulala suruh .




I had change my num of hp . So next time .
Pleasee . Use this num to text or call me .
Thanxx . By DYLΔΔ DUFF




Hah . Kau suruh aku wat pengunguman at belog aku kan pasal aku tuka num hp . Tuh . Bace tuh . Aku dah tunaikan dah permintaan bang bang boom kau tu . So , any question ?