Pages

Sunday, November 15, 2009

Tak Reti Tengok Jam Ke Hah !










Hari khames hari tuu aku ade 2 paper exam . Pess Mathematics paper 2 . Then Pendidikan Sivik . Exam maths start pukul 8.05 a.m sampai pukul 9.50 . Actually , kitorang masuk lambat siket sebab pengetua dok membebel syok sendiri .
Orang nak exam , diee tak paham paham bahase still membebel jugak . Ergh !




Jawab punye jawab sekali cikgu cakap ade 15 minit lagi . WTF ! Aku rasee macam baru jee 45 minit . Kau tau mase cikgu cakap ade 15 minit lagi tuu aku baru sampai nombor 12 . Peh . Kelam kabut aku . Dah laa soalan boleh tahan susah . Then cikgu memekak lagi , die cakap ade 7 minit lagi . Dan mase tu aku baru nak buadd soalan nombor 17 . Dah laa soalannye siap ade A dengan B .
Engkau ingat aku sempat kee ?!




Dah kutip kertas exam tuu , aku bengang ar . Dah laa tak siap . Dah tu , tetibe classmate aku cakap cikgu kutip paper awal 30 minit . Sepatutnye cikgu kutip pukul 9.50 a.m tapi cikgu kutip pukul 9.25 . Bontot diee ! Dah tuu , kawan aku tunjuk jadual exam tuu kat cikgu . Biaa die bukak matee luas luas yang die kutip terlalu awal . Punyelah bangang , pas tengok jadual exam tu . Die cakap rehat pukul 9.55 a.m . Rupenye diee tk paham ape maksud kitorang tunjuk jadual exam tu . Dah tu , berie rie suruh kitorang bcee buku sivik .
Guaa dah bengang dengan luu ! Gilee babi betol !




Sumpah laa aku marah plus aku rase nak hentak jee cikgu maths aku tuu . Disebabkan diee aku tak siap buadd . Bukan setakat tak siap , nak semak pun tak sempat . Fuck ! Cikgu matematik tp tak reti tengok jam dan bcee tempoh mase paper tu berapee lame ! Bodoh betol . Dah laa aku gagal maths hari tuu . Neyy aku dah study gilee babi maths diee pergi buadd huru haraa . Eee , kalau engkau , engkau tak marah ke hah ?!
Bukan setakat aku jee yang tak siap , tapi hampir 1 kelas .




Sebab kecuaian cikgu , student yang kene tanggung . Hey ! Kau jugak cakap jangan careless mase jawab exam . Kitorang belum sempat nak abeskan exam andd belum nak careless lagi engkau dah kutip paper . Haram jadah ! Lepas rehat , kawan aku cakap cikgu nak tambah markah . Huh ! Cube kau bayangkan kalau setakat diee nak tambah 5 markah , baek tak payah ! Dalam mase 30 minit macam macam yang boleh jadi dan pasti kitorang akan siap buadd .
Dan kalau tak disebabkan kecuaian diee , tak kan jadi macam neyy !
Ade pahamm !