Pages

Tuesday, March 17, 2009

ohh ! aku benci akan CUTI SEKOLAH !

sumpah !
aku benci gile bile cuti sekolah .
tak kisahlah cuti ape2 pown .
janji ade istilah CUTI .
knpe ?
aku rase betapa boringnye aku duk umah .
kang kalau aku keluar jenjalan ngan kawan2 .
mak aku dok bg stetment maut die tuh .
nk tau ape stetment mak aku tuh ?
-nak keluar ngan jantan la tuh-
HUH ?!
bile mase lak aku dok kuar ngan jantan .
aku ni boleh dikire sebagai
Manusia yang tak suke bersosial oke ?
sobs sobs .
neber mind .
seb bek 4 ari lepas aku balik kampung .
kurang la boring tuh siket .
ehh . wait wait .
sape cakap boring siket ?
boring banyak tauk !
kat sne dok ujan dri 3 pg sampai petang nye .
pas tuh sambung malam lek .
waduhh . ngko xpenat ke ujan ?
aku yang dok tengok air hujan pun boleh tertidur .
slalu lau tak hujan .
kteowg 1 family g pantai .
tp kali ni aku tak g pown ,
padahal pantai tuh blakang umah nenek aku jek .
lantaklah .
ingat aku heran sangat ke nk g pantai tuh ?
haha . .
pas tuh semalam aku balik pasir gudang dlm kol 4 lebih gitu .
perghh .
penat gilax !
dah tuh memalam g tusyen lak .
wahh .
pecah kepale aku .
ape tak nye .
teacher aku mmg nk cri gado betul .
hampir smue soklan yg die bg die tanye kat aku .
tau lah teacher rindu kart sye .
takkan smue soklan nk soh aku jawab kot .
ini suda lebey .
1 soklan yg aku paling bengang bile teacher tanye .
tomorrow.tomorrow and tomorrow tuh ape makne die ?
aku jawablah .
esok,esok dan esok .
die cakap salah .
hah .
aku yang bangang ke teacher aku tuh ?
?!
tet .

0 comments: