Pages

Thursday, March 12, 2009

spm!

lalalalala..
walaupown ak xamek spm..
tp ak amek tau oke pasal ni !
nt orang cakap aku ni tak bertamadun plak..
tak pasal-pasal kne buang daerah plak ..
mesti kowg td yg tggu result tuh mcm nk tercabut an jantung tuh ?
aku ingat lagi mase aku amek upsr dlu ..
uhh ..
terkebil2 aku dibuatnye bile dpt result tuh..
xkan tak dapat agak kowt aku dapat bpe ?
haha .
td aku tanye la cekgu aku pasal result spm nieyh .
die kate nt ade analisa .
yeah. aku akan pastikan aku bukan orang terakhir tengok analisa tuh .
td cekgu cakap dak2 taun lepas amek kptsn tuh kat dewan.
kosong aje dewan aku skodeng td .
yer. aku mmg penyibuk siket !
lalalalala.
hari ni cite pasal spm aje ok.
no cite pasal study2.
bukan ape..
tension nk mati hwork banyak2 ni .
yg banyaknye wat pembetulan.
tu lah.
sape sowh aku wat banyak salah!
padan muke aku!
padan muke kow dyla!
cuti next week ke?
adoyai!
benci.BENCI.benci
nt dok umah mak aku dok pot pot..
tak pasal2 aku jadi pendengar yang tak bergaji..
tak pe..
aku akan tido tak bangun2..
haha..
amacam?
ade percaye?

0 comments: