Pages

Tuesday, March 24, 2009

Ohh !BackstreetBoys Besh!

Dah banyak kali aku ulang banyak kali dengar lagu ni kat tepon aku .
Cayalah .
Memang best .
Dan aku rase ni lagu backstreetboys yg paling best .
Smpai battery fon aku low disebabkan tah bpe puluh kali aku repeat dgr lagu ni .
Ni lgu bru ke lame ek ? Aku main download aje . Tengok tajuk sedap sikit aku bantai download kat 4shared xpown kat mediafire .
Smpai lagu kat tepon aku da cecah angka 400 dah . Haiyo .
Naseb bek aku ade memory card yg mencukupi .
Aku da lame tak dgr radio .
Ape lgu yg bru eak ? Terutamenye lagu inggeris .
Ade orang ke nk jwb soklan aku ni ? Heks .
Ape maksud hologram ni ?
Telegrem penah la aku dengo .
Hologram ni xpenah pulak .

EL Observador Pictures, Images and Photos

Gambar ni aku rembat dri photobhuket .
Fuh . Cun abez . Encem an diowg ni ?
Suke.suke.suke!
Tp kan bgos lau diowg ni dok malaysia?
Bole tgk dpn2 .
Ni tak .
Kat negare omputeh sne gak 2 lah yg die nak duduk .
Obama pnye nagare ?
Ops . Sori midah .
Aku pinjam name pakwe ko jap . Hak2 .

0 comments: