Pages

Sunday, March 22, 2009

ohh ! lelaki!

Lelaki ? kaum adam ?
Sme je da . laen owg , laen pendapat diowg tentang manusia yg bername Lelaki ni .
Bg aku lelaki ni .
Emm . Ko rase ? Hiks . Aku xtau nk explain cm ne .
Kompleks sgt .
Try tnye dri sndri .
Mesti susah sikitkan nk explain ?
Lagi2 lau kite ni jenis yg tak rapat ngan lelaki .
Npe aku cite sal bnde ni ari ni ? Tah la .
Mybe sbab aku baru dapat kesedaran tentang ni . Yela .
Aku da nk msok 14 taun .
Hah . Jangan pggl aku budak .
Nk kene terajang yg laju tahap gaban pggl ar aku cm tuh .
Nk gado jom ar . Hiks .
XD Lagi 1 , mse pergi kem pengawas aku dapat la jumpe dak2 form 1 .
Maklumlah aku sekolah sesi pagi so mane nk jmpe diowg ni .
Ade la 1 lelaki ni . Uhh . Btol ke ni die form 1 ?
Care ckp langsung tak mcm form 1 .
Mmg aku respect ar dak ni .
Just imagine .
Bukan smue owg dah matang .
Kalau pun diowg dah matang , cara pemikiran kita belum tentu matang gak kan ?
Honestly , aku cakap bukan senang nk jumpe org yg cm ni .
Kalau nk dibandingkan dengan kawan yg aku terpakse gelarkan sebagai kawan ni memang berbeze dengan situasi yg kat atas tuh .
Name je dah form 4 .
Tp perangai cm adeq aku yg darjah 4 tuh .
Care dy cakap tak nampak cm org yg dah ade byk pengalaman dri aku bab die lahir dlu .
Lantax ngko la .
So .
Kat kowg yg da ade status TAKEN tuh paham tak sal attitude pasangan kowg tuh ? Just keep your saying secretly oke gurl .

0 comments: