Pages

Sunday, March 22, 2009

ohh ! marahnye aku !


Menyampah.menyampah.menyampah.
Dasar. Ngentan nak mati ko ni .
Ni bukan kali pertame die wat aku marah . Tp dah byk kali .
Ape ko ingat aku ni jamban ? Sesuki ati nak kutuk ayah aku .
Aku tau la name bapak ko tak sedap sundal .
Tak payah nk ejek2 ayah aku . Mmg sialan ko ni !
Tengok .
Aku dah pandai benci org skunk ni .
Lau dlu marah aku kejap jek then aku dah x ingat lg dah .
Tp skunk .
Ye ! Aku da pandai benci seseowg . Ni kes kat tuisyen la ni .
G mati lagi bgos la ko ni .
Start dri kes ni aku benci die .
Mase tuh hari jumaat .
Kteowg blaja pasal makanan dlm chapter ke bpe tah subject science .
Aku dah tak pham so aku tanyelah teacher aku . Salah ke aku tnye ha ?
Aku tanye cm ni
Teacher,yg ni menatang amende ?
Tibe2 si xgune ni dy ckp
Eh. Dak 5A tnye tuh ape ? kate 5a . Xkan xtau .
Pergh . Sentap abes aku .
Aku tau la ko expert bab2 science ni .
Jgn la blagak bgos !
Aku blaz blek cm ni .
Eh . Sekurang2nye aku dpt result lg bgos dri ko dlu . Upsr kow dpt 3 kan ?
Sedo ar dri ! Ko ingat ko bgos sgt ?!
Dan 2 ari lepas .
Si manusie yg aku yg aku benci die g lempang kawan aku .
Marahnye aku !
Menitis air mate kawan aku .
Aku ape lagi .
Mmg dah slalu sgt aku xpuas ati ngan die ni .
So malam tuh aku akan mule temper ngan die .
Ko ingat ko bgos nk tampo anak org ?
Sundal ! Ape masalah ko ha ? Gedix sgt pehal ?
Kalau nk tnjok bgos tampo ar mak ko !
Xgune ! Nk tampo membe aku .
Igt da bgos ar ?! Huh .
Bukan kali pertame dak2 tusyen tgk aku mengamuk .

0 comments: