Pages

Tuesday, March 24, 2009

Ohh! Pengawas boring ?

art or photography Pictures, Images and Photos
Sehari sebelum last day sekolah .
Aku dan kaum kerabat aku yg dikenali sebagai kaki gangster telah dipilih oleh cikgu disiplin sesi pg iaitu Cekgu Rohana utk dilantik sbgai pgws sekolah sesi 2009 .
Yang diorg ckp cekgu rohana ni garang tahap anak tenuk yg bkal disembelih.
Ye ke ? Aku tengok bek aje cekgu rohana .
K0men siket prefect SMKPP .
Pg2 aku da tercongok kat tempat bertugas .
Mule2 bertugas dgn semangat yg berkobar2 bgai nk terjun dri udara .
Tp skunk ? Pergh . Malaznye aku nk dok terc0ngok kat bilik pgws 2 .
Kowg tau pe keje aku kat dalam 2 ?
Hah . Sapu sampah . Exactly .
Betol ape yg kowg teke 2 .
Haha . Bodo kan ?
Bilik pgws pown kne jage ke ?
Jage la sndri !
Kumpulan aku gak yg kne jage .
Jd pengawas ? Tak nak aku .
Boring! Nt kne tlg ckgu aje!
Ni la jwpn yg aku dpt ble tnye aku tnye membe2 sal jd pgws .
Ye !Skunk aku s0k0ng ! Tak gune btol aku ni . Dush3 dri sndri .
Dan td aku rase tercabar dek ayat cikgu ini .
-Pengawas mmg pemalas.
Tak de la terase mane pown .
Bab aku rajen sket . Hiks . Uhh .
Hari ni hari C0MPLAINT pengawas sedunia ke ?
Da ar td aku kne marah .
-ape gune awak jd pgws tp claz awq biseng ?
Sobs . Aku diam je . Terkebil2 gak dibuatnye .
Pas cekgu 2 membebel aku tros chow g kelas sebelah .
Kowg tdoh aku nk ponteng ?
Eh ! Waktu rehat oke skunk !
Hah . Da bengang la 2 . Hahaha .

0 comments: