Pages

Friday, March 27, 2009

ohh! keBUSY-an melanda !

photography Pictures, Images and Photos
ohh ! aku sungguh buzy minggu ini .
boleh dikatekan setiap hari aku berada di sekolah sehari suntuk.
ohhh tidakkkk.....
penat yg amat !
damn .
aku pulang ke rumah dlm pukul 7.0o..
then dengan kelam kabutnye bersiap g tuisyen.
perghh..
tension abes .
da abes tuisyen dlm kol 10.00..
aku terus tido !
hah .
see .
keje sekolah dengan sengaja telah DISISIHKAN .
haha..
bile tengok smue keje sekolah aku.
bertimbun wei !
mampus .
aku pulang lewat bab dengan bertungkus lumus siapkan kain rentang ,
tok maulidur rasul next weekk..
maybe senin ni last aku stay kat kolah smpai petang .
ni pown aku kelam kabut on9 lpas 3 ary tak bkak tenet .
miss yg amat !
dlm kol 12 t aku akan gerak g pusat bandar toks
sambut besday kawan aku .
yeah !
enjoy bebeh!
duit pown enjoy !
money.money.money,
mane nk korek wei ?
grrr..
pokai dok beli topap jek.
hekss..
k chow dlu .
salam !

0 comments: