Pages

Thursday, April 2, 2009

Ohh ! Ape dah jadi ?

color Pictures, Images and Photos

NewTemplates!
Daaa . See . Suprise . Haha .
Suprise ape kejadahnye ?
Aku punye templates sudaa dituka .
Lebih SIMPLE dan tak akaan menjulingkan mate sesiape sahaja .
Mane aku rembat templates ni pown aku xtau .
Tebaek wook .Haha .
Nak jugak tagline Aril .
Settings tok tajuk blog aku pown sudaa dituka .
Yang ni tah ke berape kali aku tuka .
Hais . Tajuk sblm ni tak sesuai la dgn aku nye selera .
Kne la amek tajuk yg touching2 sket .
Dyla && f.r.i.e.n.d.s
Tak ade gaye tajuk yg bersangkut paut dgn word TOUCHING langsung .
Kalau pas ni aku still tuka tajuk lagi tak tau laa ape naak jadi .
Nampak sangat agaknye aku ni jenis yg cepat sangaat B.O.S.A.N
Photography Pictures, Images and Photos
Bapak abah kaw .
Susah gile templates ni nk edit html die .
Naek meroyan aku . Peh .
Tahap kesabaran aku sering tercabar bile mengedit html templates ini .
Dan menyebabkan aku dok memaki hamun.mencarut.mengarut sesorang bgai nenek kehilangan gigi palsu yg sudaa agak kekuningan .
Haha . See . Da jelas aku meroyan jap .
Aku sekarang memerlukan award .Hah .
Ade hati nk dpt award pulaak .
Yela . Aku sedar aku sape .
Tidak kupinta lahir ke dunia . Tidak kuduga cacat begini . Haha .
Sekarang aku sedang kusut.PENING.serabut.
Senang cite aku rase blog aku ni kurang pelawat .
Sedey sial . Taa pe la .
T aku akan mengiatkan pomoter ke merata2 tempat yg tak dilarang dan
mengupah penganggur terhormat untok promot blog aku .
Opss . Ade yg terase ? Sowe bebes . Kidding . Ngee !
Baek aku tayah taip memanyak .
Kang sat gi .
Peh , meroyan tak tentu pasal lg .
So assalamuailaikum bebes .
Attention !

p/s : kepada BLOGGER yg mempunyai TAG/BANNER sebagai SIMBOL blog anda sila tinggalkan link anda oke ? Aku akan COPY code tag/banner anda dan PASTE di ruangan EXITS . DONE . Tengs for reading.

0 comments: