Pages

Monday, March 30, 2009

Ohh! Mulut KAU !

photography Pictures, Images and Photos
Bismillahirahmanirahim .
Hais . Mcm nk bce al-quran laa pulaak .
Aku da tak de mood untok post pe2 kat dalam ni .
Halamak .
Mungkin disebabkan templates aku yg agak tak betul .
Yela . Cube tengok .
Punyelah ketepi templates aku ni .
Dah tu kecik pulak tulisannye .
Tak juling ke bijik mate kowg yg bace ?
Background dy pink pulak 2 .
So lau nk wat font dy berkaler kene tengok matching ke tak warnenye .
Laenlah kalau background warne putih atau hitam .
Aku pown SUDAH agak bosan dengan templates ni .
Dulu tengok punyelah cun . Tak nak kalah dgn blog laen .
Hais . Aku nk tuka templates nye , leceh wei .
Merumitkan . Mengusutkan pale otak aku aje .
Lagipun tak jumpe blogskin yg sesuai lg .
Any idea ?
myxomatosis Pictures, Images and Photos
Mood untok merayap mencari templates yg besh pown tak ade .
Ini disebabkan pergaduhan kecil antare aku dan clazmate aku .
Aku lansung tak berCAKAP dgn dy pg td .
Dan tak teringin pun nk berCAKAP dgn die .
Huh ?
Menyampah.benci.rase cm nak sepak2 je.nk maki2 je kalau bole.
Biarla . Baik aku diam suda .
Kang tak pasal2 dpt dose kering .
Tercetus perang dingin antare KITA di sebabkan mulutnye yg agak
lancang
dan membuatkan aku rase yg die ni bodo nk mati .
Ngeks .

0 comments: