Pages

Wednesday, April 22, 2009

Ohh! AyahAkuAntiMyspace!


Uhh . Maju betul ayah aku ni ! Terlebey maju maa !
ayah aku
ANTI-MYSPACE 100peratus!
myspace Pictures, Images and Photos
Kan ade tollbar yang kat atas yahoo tuh kan .
Dy g marah aku then suh aku buang tollbar tuh
bab dy nampak simbol myspace tuh .
Ni bermula dari dy bce berita harian sal facebook,myspace
and blablabla yg boleh mendedahkan maklumat peribadi
dan membolehkan disimpan oleh perisik dunia . Hak alah .
Aku tak bagi pun pe2 maklumat kat myspace tuh .
Paling kurang pun negara aku taruk Malaysia .
Kang aku letak negara Somalia jap g tak pasal2 aku pemes 1 kolah .
Pas 2 Tom myspace tuh suruh isi City pun aku letak KoRase? .
Hah . Bijak tak aku ? Ngee.
Biarlah ayah aku ni . Dy bg aku men internet hari2 pun da kire bagus .
Wakikiki .
Bile dy nk download pe2 software N95 pandai plak mintak tlg ak .
Dy ckp cam ni
-Along . Meh snie kejap .
Cam ne nk install ni ? Ayah lupe pulak -
kadang2 aku wat dunno je . Ape tak nye .
Baru ajar smlm cm ne nk install dy da lupe !
Haiyaak . Ayah aku ni . Seb bek ayah aku .
Lau pakwe aku da lame aku sekeh2 pale dy .
Uhh . Aku sungguh kijam .
Yeah .
Kijam itu hebat !

0 comments: