Pages

Monday, April 20, 2009

Ohh! GumbiraMENJELMA!



Easter Show Pictures, Images and Photos



Lupe nak bgtau . Jumaat lepas amek gambar claz .
Snap!snap!snap!
Td ustaz aku cakap pix kelas kteowg smue maseng2 muka
G.E.L.A.P
disebabkan terlindung dek bangunan sekolah yg membelakangi matahari .
Ohh . Menci towl . Wait and see jelah cam ne rupa gambar tuh nanti .
Mesti B.U.R.U.K gaban . waakikakai .
Td di sekolah aku agak R.I.M.AS bab jari aku yg M.E.L.E.C.U.R tuh still sakit lg
bab smlm tangan aku agak G.A.T.A.L kopek luka ni .
Then , ber-D.A.R.A.H la resultnye .
Yeah . Aku memang men J.A.H.A.N.A.M kan diri sendiri .
Heks . Esok aku ada sejarah .
Suke.suke.suke!
Bila sejarah kteowg tak belajar kat claz . Tapi blajar kat bilik LukisanTeknik.
Manyak syok wo!
Tade apa story yg best mau diceritakan .
Sebab tuh aku lebih suka post catatan hari jumaat dan
seterusnya berbanding dgn hari awal minggu .
So Assalamuailaikum .

0 comments: