Pages

Thursday, April 9, 2009

Ohh! I Need Motivation !

Lately . dalam minggu ni aku agaak ke-BUSY-an oke .
sory lau blog aku agak terbiar bersepah2 .
colorful Pictures, Images and Photos
assalamuailaikum .
hmm .
ta tau nk post ape dlm ni .
maybe aku cume nak cakap .
yang aku sedang busy mengupdate mespes aku .
lg ape aku nk cakap?
hadoyai ,
selaen mem-BUSY-an diri aku.
aku mencari ketenangan .
hmm .
ayat xboleh blah .
aku agak serabut minggu ni.
mungkin kerana pergaduhan .
di sebabkan bnde2 remeh .
salah aku ke?
ke die?
knpe smue bnde yg aku wat die nak jeles?
ini bukan melibatkan soal L.O.V.E.
tp aku dapat rase yg die tak suke aku rapat dgn kawan baik aku.
year.aku ade ramai kawan baik.
tp xkan aku kne ikot cakap ko jek?
ko ingat ko bole control aku ke?
ape ko ingat aku ni kawan ngan kau sorang?
ko ingat aku tak rase sekse ke kau wat aku cm tuh?
hmm.
mencari ketenangan setelah diGUGAT oleh kesabaran yg diCABAR .
aku lebih banyak mendengar daripada mengulas apa2 yang diceritakan .
aku mengeluh?
da dapat dose free ,
k la.
aku chow dlu .
jangan lupe add mespes bru aku .
salam .

0 comments: