Pages

Thursday, April 9, 2009

Ohh! g.a.d.u.h ?

Kenape?
Sejak kebelakangan ni banyak pergaduhan tercetus antara K.I.T.A ?
Swings Pictures, Images and Photos
Assalamuailaikum .
Aku ade bace post NadCydot . Tak sangka .
Die dalam situasi yg same ngan aku walaupun bermula dri P.U.N.C.A yg berbeza .
Huh . Aku rasa tak senang bile K.A.M.I saling tuduh menuduh .
Kalau dulu aku lebih suka P.E.K.A.K-kan telinga
tapi
sekarang aku lebih suka ber-D.E.B.A.T
dengan mulut
dan
menyuarakan rasa TAKPUASYGAGAKGAMPANG.
Ye . Aku bukan jenis yg suka cakap ber-T.A.P.I.S .
Dan aku H.A.R.A.P kau jangan salahkan aku kalau aku
men-C.A.R.U.T
waktu bergaduh dengan kau !
Hubungan aku dengan dia walaupun sama mcm dulu tapi aku rasa agak
J.A.N.G.G.A.L.
Kenapa?
Mungkin disebabkan dia yg suka men-D.E.S.A.K aku .
Aku tak suka di C.O.N.T.R.O.L oleh sesiapa termasuk kau !
Ayah ngan mak aku pun tak pernah control aku ni lagikan kau !
Manusia tak pernah lari dri masalah .
Ye aku akui .
Aku dah mengalaminya dan sedang mengalaminya sekarang .
Ini ke di namakan KonflikRemaja ?
OMG .
Bende ni betul2 wat aku fusing .
Hmm . Aku tak ada penjelasan yg J.E.L.A.S .
Aku jugak bukan jenis yg RinganMulut nak ceritakan masalah aku kat orang lain .
Mungkin ada bgus jugak aku buat blog ni .
Blog aku . Suka aku lah nak wat ape pun .
Kau S.E.M.A.K ke lau aku mencarut ?
Huh . Away mencari ke-CERIA-an yg di-RAGUT.

fusing.fening.mamfus.LOL

0 comments: