Pages

Saturday, April 11, 2009

Ohh! JariAKUmelecur!


Mende kau ? Tak puas hati tgk jari aku ? Ahakss :DD
ballons. Pictures, Images and Photos

Uwaaaaaaaa . sakit wok .
Smlm kan sekolah kan .
Cikgu suruh pateri litar elektrik yang aku daa buat tuhh .
Aku pun saje la lambat2kan nk pateri litar aku ni .
Yela . Leceh wei .
Lgpun ramai clazmate aku yg gune tempat pateri tuh .
Dalam 20 minit sebelum aku keluar rehat , aku pateri la litar aku ni ngan gha gebang ni .
Nak cepat punye pasal .
Safety tak di-U.T.A.M.A-kan.
Lagipun gha tak reti wat . Jadi aku buatkan la dy pnye .
Tibe2 pemegang pateri tuh terjatuh atas tangan aku .
Ya allah ! Panasnye .
Kne sikit je memule nye .
Pastuh wayar tegang .
Dgn tak semena2 mate dpn pateri tuh tercabut dan kne 2 jari aku .
OMG ! Panas !
Then pas aku dah terasa betape panasnye pemateri tuh , aku gosok la jari aku .
Skali tengok kulit jari aku terK.O.Y.A.K .
Uwaaa . See ! Ngeri an ? Ni pun dah kering lukenye .
Photobucket

Aku tak tau cm ne Cikgu bleyh nampak pemateri tuh tercabut dan
dengan kelam kabutnye cikgu soh aku g bengkel paip tok basuh tangan aku .
Eyh cikgu ni . Dy plak lagi cuak dri aku . Hee .
Makin sakit woo . Pedih la wok !
Si myrul ngok ni g ktwekan aku plak . Dasar anak roni . Haha .
Alhamdulillah cikgu dah taruk minyak gamat .
Alahai . Tak selesa aku dibuatnye bile nak buat keje walaupun yg kne ni jari kiri .
Daan T.E.N.G.S ar kat cikgu.M.A.S.I.T.A.H bab amek tindakan yg pantas dlm keadaan urgent cm td tuh
walaupun aku rase cikgu yg lagi L.E.B.I.H-L.E.B.I.H dri aku .
Eyh . Ape ? Ko ckp muke aku mcm nak nangis ?
Tadela smpai nk nangis .
Tapi pedih dy menjalar kat smue jari tgn kiri .
Moral of the story nye adelah
- aku A.N.T.I buat keje2 pemateri ni lagi ! Sumpah ! Ngeri wok ! -
dan kat yg prihatin kat jari aku ni mekaseh ar banyak .
Susah2 aje . Ngee .
p/s : afundi aril wok ! alahai.aril ensem weyh.euw.
afundi.afundi.afundi

0 comments: