Pages

Thursday, April 30, 2009

Ohh! Kenapa Iklan Filem Ni Lucah Sangat?


Haha.tajuk aku yang lucah sebenarnya! Rite? :]
Photobucket

Iklan OST BOHSIA .


Kau da tengok iklan cite ni?
Fuh! S.T.I.M bai! Haha.
Aku cakap benda betul .
Kan kan kan ?
Lagipun cite ni 18 keatas je yang boleh tgk .
Lau org bg tiket free at aku pun aku tanak tinguk .
Tau kenapa? Aku rasa segan bila tgk aksi2 18SG neh .
Kalau tertinguk pun rasa bersalah yang amat .
Tatau kenapa . Ta biasa kowt . Haha .
Lagu tema tok cite ni besh! :]
aku suke.SUKE.suke part yang die sebut
akuBUKANbohsia!bukanbohsia!bukanbohsia!
Haha. Memang la aku bukan bohsia. Eceh!
Bru semalam aku dapat download lgu CikAdik neh.
Punyelah merata carik last2 dapat kat 4shared gak.
Haha. Nyusahkan eden ajo! Nk download jugak?
Eh.muleh blah! Haha. Nah. Link Ost Bohsia.
Yang aku bek hati bg link npe? Tet. :]
owg da bg link mukan nk chakap mekaseh! Blah mcm tuh aje.
haha. Wee~

0 comments: