Pages

Thursday, April 30, 2009

Ohh! Ni ke AnakAssit ? Apakah ?



Aku tak tau mane diri aku yang dulu .
Kembalilah wahai diriku yg dulu ~ haha .
Aku menyeru ni ~ wee~

P.I.N.K!
pink hair Pictures, Images and Photos

Itulah yang buat aku rasa lain .
Selama ni aku dok cakap
PINK SKEMA LA WOK !
Tp sekarang ? Apa sudah jadi ?
Inikah anak mohd assit yang dulunya gemar warna B.R.U.N.T.A.L .
Apakah ? Ya. Dlu aku suka warna yang agak
G.A.R.A.N.G seperti hitam . oren . hijau dan blablabla .
Tp sekarang .
See . Ada bukti . Blog aku pun warna pink .
Haiyak . =.='
Byk stuff aku warna pink un dalam ni ?
Hais . Kenapa pink ? Cantik ke ? Boleh la tahan .
Tagboard bwu aku pun warna pink un .
Pensil box aku pun warna pink . Grr .
minie maouse lak tuh . haha.
PINK !
Kau membuatku rasa tak bruntal dan R.O.C.K bebeh !
Haha . Ayat maut abes .
Act , ni memang aku .
So what ? Haha . Nk fight ar ?
Wakakakai .

0 comments: