Pages

Thursday, April 30, 2009

Ohh! KITA ada perjanjian dengan dunia CINTA !


Semalam [maksud aku 3 gari lepas.haha ] .
Bertarikhkan
28 April 2009
kita membuat perjanjian tak nak berCINTA selama S.E.T.A.H.U.N !
Kau pertikaikan hasrat kami berempat ?
InsyaALLAH .
Kami takkan memungkiri perjanjian yang dibuat .
Mungkin perjanjian ni bertujuan just untok suka2.
Dan mungkin kita berempat belajar untok menetapkan pendirian
masing2 yg tidak boleh diubah .
Yeah . Aku turut terlibat .
Kenapa aku terlibat skali ? Uh.ta mau hidup untok C.I.N.T.A !
haha.ayat ta boleh blah!

K.I.T.A kan Hebat ;

NurFadhilah . Anak MohdAssit .

Photobucket

Aku pengasas persatuan tak bertamadun ni ! Haha .
Aku yang ajak kawan baek aku wat perjanjian cm ni .
Wee~ Diowg pun setuju . So . Let's go !
Terpikir jugak . Cm ne lau aku jatoh cinta ? Grr.ta mau pikir !

NurNajihah. Anak Mohammad.
Photobucket


Die ni susah nak jatoh cinta !
Hadoyai . Hati kau keras mane gha ? Sekeras batu belah batu bertangkup ?

NurAfifah. Anak Roslan.

Photobucket

Die ni jgn ckp . Pipah owg pertame angkat tangan bile aku tnye sape nk join .
Haha . Siot tol . Berie abes wok !

Muhammad Amirul Firdaus . Anak Roni .
Photobucket

Mesti kowg pelik an ?
Muke punye ensem cam ni tanak C.O.U.P.L.E ?
Aku kenal mierul . InsyaALLAH mierul yang sengal ni boleh wat !
Caiyok2 mierul . Haha . Aku pulak yg lebih2 npe ?


Doakan K.A.M.I boleh wat occay .

Ape ? Ingat kitorang gedix sangat ke tanak couple tok setaun ?
Kteowg pun ade pe wat perjanjian laen .
Kami berempat nak L.A.W.A.N tok exam pertengahan tahun ni .
Maximum dapat 4A. Sape yang dapat capai target tuh di antara yg terH.E.B.A.T!

0 comments: