Pages

Sunday, May 3, 2009

Ohh! Exam dah panggil aku!

Uhh. Laen mcm jek tajuk.
Aku panggil exam ke exam yang panggil aku neh?
Haha. Lebih memihak kepada exam yang panggil aku.
Pe aku meroyan neh?=.="
Mesti kau yang bace neh tapaham un?
Act,aku pun tapaham sbnrnye . Men hentam ikot suke aty aku je.
Kau semak apa?neh blog aku.nyibuk nak mati!tukul! Haha.
Ayat keramat neh. Ops. Menyimpang jauh dri tajuk.
Rewind blek. Hoho.
12.Mei.2009 hingga 27.Mei.2009
bermulanya tarikh bagi
pelajar tingkatan 2 SMKPP
memecahkan kepala masing2 dgn sukarelanya.
Argh. Aku salah satunya!
Kau pun sama cm aku? Kita senasib. Pasrah jelah kan?
Haha.
KatakanTIDAKpadaEXAM!
Waa. Aku ada TANDUK hari neh.
Gilaa laa. Aku tak ulangkaji pe2 pun.
Cuma ada wat latihan MATHEMATICS sikit2.
Cam ne neh?
Soalan BOCOR diperlukan! Cepat! Haha.
TARGET tidak diFIKIRkan lagi. Malas bha.
Jadual peperiksaan aku dah dapat.
Abah dia . Mcm tak JULING pulak mata aku TINGUK.
Alaa mak oi,tolong along. Dah la folio sejarah aku tak siap lagi .
Tau tak ? Aku dah MALAS blajar sekarang .
Wat homework jek aku rajen . Sebab bilaa dah siap aku dapat KEPUASAN =.="
bagus tak Anak Mohd Assit neh? Haha.
Mungkin aku memerlukan seseorang yang boleh MEMBEBEL kat aku.
Yeah. Kadang2 orang yang kuat BEBEL neh bagus jugak.
Kan kan kan?
Tapi sape nak bebel kat aku?
Mak aku? Ohh.SUMPAH aku taknak .
Anyone else?

0 comments: