Pages

Monday, May 4, 2009

Ohh! Kenapa Telefon Aku Nih Gampang Semacam Je!

mood aku semasa menulis tok post neh ;
ahh. agak bengang.marah.dan TAKPUASHATI !
Nokia 6120 Pictures, Images and Photos
tu lah tefon aku.tade lah lawa sangat.
tapi tepown ni banyak kenangan wok.
haha.cinta hati aku neh.
bagi aku design tepon ta nk berapa PENTING.
janji memorycard POWER wa cakap lu!haha.
uhh.berbalik kepada tajuk.asal kau GAMPANG sangat!
tempat charger yang rosak ke tepon aku yang dah nak mampos dah . =.=''
hais tak puas hati betul aku.
seb bek ade tepown spair.
tapi keypad sony ericsonn mcm bodoooo nk mati je bile nk tekan.
bapak susah!
bafak aku dah janji nak betulkn tepon neh malam karang.
waa! damn it! bagai mau gilaaa aku neh .
so GOJES!
lagu dalam tepon neh dah lah best2 smue.
miss like CRAZY!
arghh.bapak aku cakap aku suke JAHANAM kan barang.haaha.
yeah.tengok anak sape un?;]
apa?tefon baru?
ohh. bapak aku tak kasi. hah. haku SUMPAH aku tak nak la.
hahha.
SUDAH! frust neh.
arghh ! tefon ni memang nk kne sepak lelaju ngan aku !
p/s ; setuju lau aku cari skins yg baru?
skins yg ni ta occay ke?
yeah.comment anda diperlukan ditagboard sekarang. kasi serang!

0 comments: