Pages

Monday, July 20, 2009

ADEQ aku macam BERUK . ADEQ kau pulak ?

ADEQ aku macam BERUK . ADEQ kau pulak ?

lights Pictures, Images and Photos


Biography ;

Nur Ashikin Mohd Assit
11 tahun
SK Kota Masai

Kemahiran ;

☆Suka menjerit .
Orang mati pun boleh bangun semula kalau dengar dia ni menjerit .


☆Perangai cam babi hutan sikit .
Macam mana tah perangai binatang uh ada iras2 perangai adeq aku sikit . Wakakaka .


☆Mulut macam bangkai .
Suka fitnah aku dengan benda yang tak logik .
Contoh Fitnah - Aku Suka Mawi .
WTF ?! =.="


☆Kaki dan tangan yang suka memukul .
Eleh . Aku tak heran .
Aku ambek penyapu .
Aku hempuk terus kat kau .
Haha .


☆Siang Malam suka menyusahkan hidup aku yang dah sedia susah ni .
Suka rembat barang-barang dalam bilik aku .
Suke hati laki kau je redah bilik aku tanpa kebenaran .
Tau la bilik kau macam stadium runtuh =.="


☆Bila aku online , time tu lah kau nyibuk2 nak bukak youtube .
Tenuk betul .


Kesimpulan ;

Syukur Alhamdulillah .
Adeq aku sorang je .
Tak adalah semak kepala aku kalau adeq aku tiga plus plus keatas .
Kalau la aku ada adeq yg ramai , dah lama aku sedekah kan diorang kat zoo .
Haha .
Pape pun , aku sayang adeq aku yang sorang ni walaupun dia ni macam beruk nak kena rebus (:

0 comments: