Pages

Sunday, July 19, 2009

Seksanya kalau demam .

Seksanya kalau demam.

retro fashion Pictures, Images and Photos


Hari ni hari ke 4 aku tak sedap badan .
Mak aih .
Bapak teruk demam aku kali neh .
Dengan selsema plus batuk yg berkahak hijau uh plus lagi dengan pening kepale aku yang makin terok neh .
Dah tu susah pulak nk bernafas .
Dalam 4 hari ni bru semalam aku start makan ubat .
Grr . Bile nk baek neh .
Aku nak jalan pun tak larat .
Err . Lau online larat la .
WTF?!
Haha .
Esok dah sekolah .
Haih .
Ada perhimpunan pulak tu .
Kalau aku duduk tak kisahla .
Pengawas smua kne berdiri .
Kalau duduk pun 5 atau dalam 10 minit sebelum perhimpunan bersurai .
Beruang hutan betol =.="
Aku ni jenis yg susah dpt sakit .
Lau sakit alamatnye berkurun lah baru nk baek .
Membe2 aku smua pun demam jugak .
Smua berjangkit dari gebang la ni .
Paangg kau gebang !
Dan antara membe2 aku , aku la yg paling terok demamnye .
Haih .
Aku jugak =.="


P/s ; Estranged Terbaek !

estranged Pictures, Images and Photos

ketika ini ~

0 comments: