Pages

Thursday, August 6, 2009

Boleh tak jangan SPOIL kan MOOD aku ?!

Boleh tak jangan SPOIL kan MOOD aku ?!

Box Boy Pictures, Images and Photos



Series . Minggu ni betul betul betul mencabar ketahanan emosi aku .
Seolah - olah ada ujian bila kepala hotak aku akan berkecai .
Soalan demi soalan yang boleh buat aku terkebil - kebil selama 3hari 3malam akan dibiarkan tidak berjawab .



Dah tak ada apa yang istimewa di sekolah yang boleh buat aku teransang untuk datang ke sekolah setiap hari .
Jiwa kacau , otak serabut dan paling mengerikan mata aku bertambah stim terutamanya bila belajar maths dan science .
Bapax ahh . Sumpah boring subjek ni .
Sejak kebelakangan ni , aku terlebih susah untuk melelapkan mata . Kadang kadang aku tidur pada pukul 2 pagi dan bangun pada pukul 5.40 pagi .


See . Punyalah hebat masalah aku kali ni .
Walhal dulu , aku akan tidur sebelum pukul 1 pagi .
Dan bilaa kat sekolah .
Belum masuk waktu rehat pun , aku dah sibuk mengomel sorang sorang .
Bila nak balik wey !


Dan kepada mereka mereka mereka yang gemar spoilkan mood aku , silalah masuk kubur cepat cepat .Bila aku diam jea , tak bermakna aku setuju .
Bila aku tak marah di depan kau , tak bermakna aku tak membenci kau .
Seperti yang apa kau buat kat aku sekarang .


P/s : Tuhan , kau kirimkan lah seseorang kepada aku .



Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: