Pages

Tuesday, August 4, 2009

Perjanjian Kita DIBATALKAN ! Muktamad .

Perjanjian Kita DIBATALKAN .
Muktamad !





Saya Nur Fadhilah Binti Mohd Assit selaku Pengasas Perjanjian Empat Hati Tolak Cinta membatalkan perjanjian ini pada 3 Ogos 2009 .
Mereka yang terlibat iaitu

⊙ Nur Najihah Mohammad
⊙ Nur Afifah Roslan
⊙ Mohamad Amirul Firdaus Roni .

Perjanjian Ini Bertahan Selama

3 m o n t h s

6 d a y s


Bersaksikan Aqilaa Khairiah Abdul Khalid dan

Perjanjian Empat Hati ini dibatalkan atas alasan masalah peribadi antara aku dan salah seorang patner perjanjian ini .

Actually , bukan masalah peribadi tapi perang besar !

Perang yang buat aku bertindak untuk tidak lagi berkerjasama dengan
si beruang hutan tu lagi .

Bukan setakat berkerjasama , malah untuk bertegur , berborak , bertepuk tampar , bertukar rahsia dan bertexting seperti dulu adalah mustahil sekarang bagi kami .

Yaaa . Aku kejam . Kejam kerana bertindak seperti ini . Tapi kau lebih kejam ! Kejam mengalahkan Mona Fendi ! Ahh . Boleh pergi mampos sama lu !

Biarlah apa pun orang nak cakap , keputusan aku muktamad . Fullstop .

P/s : Dimana kau letaknya diriku ini . Di mata atau hati ?


Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed .All Rights Reserved ©

0 comments: