Pages

Sunday, August 16, 2009

Kalaulah Boleh lari dari Masalah .

Kalaulah Boleh lari dari Masalah .


flowers Pictures, Images and Photos


Kalau hati dah SEDIH , lagu rancak pun boleh wat kita leleh .
Cit =.="
Susahnya nak faham diri sendiri .



Kalaulah aku boleh larikan diri dari masalah , dah lama aku lari jauh jauhh .
Dan kalaulah , aku boleh bunuh si dia .
Dah lama aku cincang cincang daging dia pas tu bagi makan buaya .
Biar puas haty aku ni !



S U D A H
By Nidji


Salahkah aku
Mencintaimu
Memilikimu
Menyayangimu

Jangan paksakan kita untuk
Slalu bersama
Jangan paksakan kita untuk
Slalu mencinta

Salahkah aku
Mencintaimu
Memilikimu
Menyayangimu

Bila kita harus berpisah, sudah
Biarkan ini semua berakhir, sudah
Cinta memang tak harus milikki


Lagu ni memang lagu terbaek yang pernah aku dengar .
Dari darjah 5 aku gilaa suka lagu ni .
Sedap doe melodi dia .
Lirik dia tragis . HIKHIK .


Esok aku dah start exam . Buku kena baca gamaknya .
Lemah betol .
Aku haraplah sangat kali ni maths tak gagal .
Dan aku tanak 1 pun gagal .
Syuhsyuh sama failed !


Otak kena isikan balik dengan apa yang aku dah belajar .
Mintak mintak masa exam nanty otak aku tak BLANK dan muka aku tak BLURR !
Mampus kena tukar class nanty .
Dah lah semua cikgu kaki membebel .
Bernanah telinga ni dengar !


Walaupun ni bukan final exam , tp aku tetap nak buat betol betol .
Wish me luck okehh !
Nih jadual pekse aku . Haih .
Sesak nafas aku tenung jadual ni lama lama .


■ Isnin :
B. MELAYU 2 ,
SEJARAH ,
B. MELAYU 1 .


■ Selasa :
B. INGGERIS 1 ,
MATHEMATICS 1 ,
B. INGGERIS 2 .


■ Rabu :
AGAMA ISLAM ,
KEMAHIRAN HIDUP ( Perdagangan ) .


■ Khamis :
SCIENCE 2 ,
SCIENCE 1 .


■ Jumaat :
MATHEMATICS 2 ,
GEOGRAFI .



Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: