Pages

Saturday, August 15, 2009

Takdir KITA begini

Takdir KITA begini .



Y A A L L A H .

Kau berilah aku kekuatan .
Kau tabahkanlah hati hamba MU ini .
Kau buanglah perasaan sayang terhadapnya dalam hati hamba MU ini .
Kau gantikan lah dengan perasaan BENCI yang tak berbelah bahagi .
Kau lupuskan lah semua KENANGAN bersamanya di dalam kotak fikiran ku ini .
Kau ambil lah deria pendengaranku jika aku terus menerus mendengar SUARA nya .
Kau BUTA kan lah mata ku andai kami bertentang mata .
Kau PISAH kan lah kami dengan JARAK dan WAKTU .
Kau TETAP kan lah hati hamba MU ini untuk memBENCI dirinya buat selama - lamanya .

Sesungguhnya , aku betul - betul KECEWA dengan sikap nya .




Siapa yang patut menjauhkan diri ?
AKU atau KAU ?
Tak ada kata - kata keMAAFan yang kau ucapkan .
Seolah - seolah aku yang berSALAH dalam hal ni .
Kau dah tak ada PERASAAN ke ?
Sepatutnya , aku yang perlu menJAUHkan diri dari kau .
Menenangkan diri daripada keKUSUTan .
Tapi sebaliknya yang terjadi .
Aku terlalu mudah memPERCAYAInya .
Akhirnya , aku pula yang terpaksa menanggung keSEDIHan .
Kalau sebelum ni , aku bercadang untuk berBAIK dengan kau .
Tapi sekarang , jawapannya MUSTAHIL .
Teman - teman lain sibuk memBELA kau .
Kononnya , kasihan melihat kau berMURAM selepas perterlingkahan kita .
Tak sangka . Takdir ALLAH begini .
KAWAN yang aku bangga - banggakan selama ni , dah ubah TANGGAPAN aku terhadap KAU .
Dan kerana dia juga lah .
Aku MENANGIS .


Takkan Pernah Bisa

LOVE Pictures, Images and Photos

Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: