Pages

Monday, August 31, 2009

Sebulan berlalu .Itulah Kenyataannya .

Sebulan berlalu .
Itulah Kenyataannya .


heart Pictures, Images and Photos


Sape cakap aku marah dia tak sungguh - sungguh ?!
Sape cakap aku benci dia maen maen ?!
Apsal ? Nak pandang serong at aku sebab aku benci someone ?
Eleh ! Macamlah kau tak pernah benci orang .
Tah tah lagi terok sampai simpan dendam .


Aku kire okey lagi .
Aku tak maki die depan depan pun .
Tapi kalau belakang die , laen cite ar .
Jangan kate maki .
Caci mencaci smue ade .
Tunggulah hukuman karma kau .
Masenye akan tibe jugak ! Hohoho .


Agaknye lelaki ni ego ni melebihi segala galanya kan ?
Tengok lah .
Dah sebulan berlalu .
Nak dgr dy mintak maap jgn haraplah .
Kalau die mampos tah sempat ke tak die mintak maap un aku .
Jgn mimpilah die nak buat cm tu .


Huh . Peduli hape . Geram aku dah terkata .
Damn ! Damn ! Damn !


Credits To :
Si Beruang Hutan Tak Gune !

Pergi by Couple





Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: