Pages

Thursday, September 3, 2009

TAGGED by ZATY & BIBIEYㄣ



TAGGED by
ZATY & BIBIEYㄣ

1. Apa perasaan anda sekarang?
● mengantokkk laa weei . NK TIDOO ;P

2. Saya nak makan?
● mee kari yang kat bazaar . nyumnyumnyum .

3. Impian saya?
● menjadi kawan yang boleh dibanggakan ((:

4. Haiwan yang saya tak suka?
● lipannn . eeeuw . najiss .

5. Saya harapkan?
● saya tidak berubah ke arah keburukan .

6. Jika boleh putarkan masa?
● aku tak akan berkawan dgn dia !

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
● seorang graduan university di luar Negara . amen .

8. Handphone saya adalah sebuah?
● bukan sebuah . tapi nyawa aku !

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
● tige kutt . hakhak .

10.Saya suka pada?
● buku motivation .

11. Kawan2 saya?
● mereka terhebat !

12. Pernah dikhianati
● yaaa . pernah melaluinya )):

13.apakah yang awkk hendakk lakukan terhadap dia?
● bunuh kau dgn kejam !

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
● kau kau kau !
t e n g k i u ~

0 comments: