Pages

Thursday, September 3, 2009

Aku Nampak Hantu Bertelekung berhampiran Masjid . Apakah ?

Aku Nampak Hantu Bertelekung
Apakah ?


Color Splash Pictures, Images and Photos



Kire kire pukul 6.45 pagi , aku ontheway naek van sekolah .
Macam biaselah . Encik bwk van amek aku pes .
So aku dok tepi tingkap laa jawabnya .
Jalan yang biase encik van lalu , buat aku rase nak pergi sekolah dgn cepat .


Pagi uhh memang aku rase tenang . Tak berpeluh langsung .
Nyaman je . Dan bila dah siap amek sume membe membe yang satu van .
Encik van akan lalu di jalan yang berhampiran masjid .


Ade 4 pokok besar yang tersusun kat bahu jalan tu .
Dan antara pokok pokok tuh .
Aku nampak seseorang yang bertelekung
berdiri terpacak kat pokok yang ke4 atau ke3 .


Aku dah S E N T A P .
Aku rasa laen macam !
Otak aku menyangkal yang aku tengok tu BUKAN MANUSIA .
Nak bgtau asiah kat sebelah , van dah belok .
Kang asiah cakap aku kene sawan babi plak .
Die ni bukan boleh pakai sgt =.="


Aku ikot logik laa .
Selama 9bulan aku ikot jalan tu .
Tak pernah pulak nampak bende bende yang PELIK .
Ni pertame kali wok aku nampak benda cam uh ! Entahlah .
Aku tak tau nak ckp ape bnde yg aku nampak tu .


Mintak mintak laa aku tak nampak lagi benda benda cam uh .
Sentap jugak jantung ni !
Sebelum pergi sekolah aku tak terbayang pun hantu ke pelesit ke ape pun lah . Tapi ?!


Malam tadi . Aku tido agak lewat .
Dalam pukul 2.30 pagi gitu . Aku dengar Misteri Jam 12 kat RIA fm .
DJ nye ade pasang audio clip yang kononnye bile dengar sambil pegang gambar pencipta audio clip tersebut dgn perasaan sedih yang teramat sangat akan MENINGGAL DUNIA .
Memang seram !


“Dan apakah ini salah satu akibat
aku mendengar audio clip tersebut ?”


Nauzubillah ~



Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed .
All Rights Reserved ©

0 comments: