Pages

Thursday, September 3, 2009

Yes ! Nasib Tak Kantoi !

Yes !
Nasib Tak Kantoi !



Train Pictures, Images and Photos



Td sekulah dah start wei !
Argh ! Nightmare aku kembali !
Nak nangis pun ade )):
Actually , sebelum cuty sekolah tuh pekse wok .
Jadi mase cuti goyang kaki lah .
Homework tk de .Merdeka !


KAHKAHKAH .
Gelak jahat kat cikgu aku sebab kene tande kertas pekse kitorang .
Mesti tension tengok jawapan hentam plus mengarut plus tak logik dari kitorang . HAHAHA !
Lagi lagi jawapan paper agame islam ngan science .
Jahanam otak doe lau bace !


Tapi . Bile naek sekolah .
Confirm ! Confirm tau tak !
Confirm kene wat pembetulan gilaa banyak !
Mesti lebih dari 10 keping muke surat .
Dah la buku exercises maths aku dah abis .
Cikgu punye pasal lah ni .
Sape suruh bg latihan manyak manyak .
Kan dah abis .
Bak ah duet cikgu mau beli bku kat apek yg jual kat koperasi tu ! HAHAHA .


Okeh okeh okeh .
Nak cite pasal paper yang aku dapat tadi .
Grrr . Rase cm nak gigit telinge sendiri je .
Haiyak . Manyak susah hati woOo bile tenung itu markah .
Tarak apa lah . Aku dah cube yang terbaek !
Aril pun kalah dy punye terbaek !
HIKHIK .


Okehh la result kaly ni . Ade peningkatan . Ehem .
Bak satu pujian . HAHAHA ! Alhamdulillah laa .
Tak de yang kantoi lagi .
Ataupun , ayat yang lebih kejam GAGAL !
Thanxx To Great God .
Tapi untok final year , insyaALLAH .
I try my best :))


Kitakan Hebat Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©

0 comments: