Pages

Monday, October 5, 2009

Aku kata BENCI , BENCILAH !

Aku kata BENCI .
BENCILAH !


dreams do come true. Pictures, Images and Photos



Hoi perempuan . Kau kan kalau tak sebut name die depan aku tak boleh ke hah .
Saje je nak buat aku naek darah . Takpun . Kau dah tak sayang mulut .
Memang tafaham bahase betol la engkau ni .
Nak kate bangang , tak lah bangang sangat . Cit =.="
Kau dah tau aku benci die lagi nak crite pasal die depan² aku .
Huh . Aku dah haramkan telinge aku daripade dengar name die .
Aku dah haramkan jugak mulut aku ni sebut name die .
Pandang die lagi lah aku tak hingin ape lagi nak dengar suare die .




Hey ! Engkau tak payahlah nak buang mase baek²kan kteowg .
Sampai mati pun aku tak nak baek dengan DIA lah !
Kalau kau masih try nak baek²kan aku dengan si bedebah tu ,
lagi lah aku makin benci .
Tak Jelas ? Ni haa !
Aku BENCI ! Aku BENCI ! Aku BENCI !
Hah . Kalau tafaham jugak , boleh korek mate kau sampai terjojol .




Dah tu janganlah nak suruh aku berbaek² dengan die .
Kalau kau suruh sekali lagi , aku akan tampar mulut kau sampai berdarah .
Elakkan jelah kau ni kawan aku . Kalau tak dah lame kau jadi arwah .
Tah bile jantan ni nak pindah pun aku taktau .
Tapi hari² aku berdoa biar kau cepat² berambus dari sekolah aku dan hidup aku .
Dan aku tak akan jumpe kau lagi sampai bile² .
AMIN !




Huh . Ade kawan pun tak boleh pakai . Semue menyakitkan hati .
Ade mulut , mengumpat je sana sini .
Canang cerite buruk baik orang kat merata tempat .
Engkau ni ape nak jadi hah . Dah tu , ade lagi sorang . Tergedik gedik .
Menyampah aku =.=" Bukan nak menyampah sesuka haty , tapi kalau 24 jam asyik bercerita pasal jantan je . Siape boleh tahan ?!
Ni lagi sorang , menipu je keje . Mulut macam longkang .
Kalau menipu bawak duet 5 hengget tapi cakap bawak 50 hengget takape .
Tu boleh dimaafkan lagi .
Ni menipu , ade kerete 2 bijik , gigi patahlah . Dah tu , nak menipu tak agak² . Smue tipu yang melampau² .
Kang aku sumpah kau sumbing terus . Baru kau tau .
Macam manelah aku boleh terjebak kawan dengan kaw ni .
Memang sial betol .




Kitakan Hebat ™ Official Blogspot .
Copyright Not Allowed . All Rights Reserved ©