Pages

Tuesday, October 6, 2009

Benda baru

Benda baru
Kitakan Hebat ™







Ehem . Selepas tension buat berkurun² lamenye .
Akhirnye , Alhamdulillah . Blog aku disponser by Nuffnang.com . Eceh !
Peh . Wa cakap lu . Buat benda ni memang leceh .
Bukan leceh sebab ape , tapi leceh sebab takfaham . HIKHIK .




Myspace Salin Kulit .





Taraa . Jeng jeng jeng .
Cantik tak ? Smart tak ? Buruk tak ?
Shhh . Jawab dalam haty je okok :)
Perasan tak ? Ade lirik lagu kat situ . Try teke . Ape malas ? Huh . Pemalas laa mu neyy . Tu lirik lagu Cinta Sempurna by Yuna laa doe :)
Indah kate² dalam lirik tu . Aku suke sangat .
Yeah yeah yeah .




Btw , add la skali myspace aku doe ~
www.myspace.com/dylaunbreakable
Dah add tu , rajen² kumen aku laa yea .
Baru terbaek . Thanxx yaww .




Mungkin dalam minggu ni , aku akan sibuk uruskan blog aku .
Aku malas nak ONN ms kalau aku tengah UPDATE blog .
Nanty kepale aku semak semacam kalau unlyne due² .
Ergh . Taknak² . Aku taknak susahkan diri aku sendiri yang dah sedia susah ni .
Kalau aku update belog , maknenye aku tengah korek² template aku laa tu . Takpun , aku belajar kat tutorial pasal blogspot ni
dan aku akan merayap seluruh pelosok blogger
ni merayau cari belog² yang hebat .
So , chow dulu . Assalamuailaikum .