Pages

Tuesday, October 20, 2009

Dah penat AWAY . BLOGGING semula boleh ?

Dah penat AWAY .
BLOGGING semula boleh ?




Assalamuailaikum . Wah lepas away terus jadi alim . T___T . Kalau sebelum away berhoi² jea . Ini sudah bagos . Okea korang . Rajin²kan lah mengAWAYkan diri nanti k ? Kot² boleh bertaubat kejap ke kan ? Haha . Act , rindu dekat belog ney . Citt =.=" Macam lah mase away tu aku tak unline belog ni .




Brape hari ek aku away ? Tak kire dowh . Takpe . Not important . Ape je aku buat mase away ek . Hah ! Aku carik skins baru . Gilee kentang . Tak sampai 3 bulan aku pakai skins ni . Dah nak tukar skins lagi . Entahlah wok . Aku macam bosan dengan skins ney . Hadoyai . Bosan dan tukar skins . Banyak kerje ouh bile tukar skins . Leceh weyh .




Pasal nak tukar skins tu tak confirm lagi okea ? Sebab aku sedang mencari skins yang mempunyai 3 collums . Bukan senang nak cari tu . Kalau nak cari kat blogskins.com nampaknye makin bertambah leceh la aku . Kalau korang tau , mane² website yang sediakan skins 3 collums tok blog boleh lah bagi linknye kat aku di tagboard . Jangan nak cekik sorang² link tu . Hulur la siket . T___T




Korang , earning nuffnang aku dah bertambah berganda ganda . Berbaloi baloi . Minggu lepas aku just dapat 50 posen jea . Tapi semalam check dapat RM 4.45 sen .
Bravo ! Bravo ! Bravo !
Tengs dear padaa yang click iklan aku tuu .