Pages

Saturday, October 31, 2009

Mozila Firefox . Ergh !

Mozila Firefox . Ergh !







Argghh ! Aku nak teriak kuat² ! Aku nak tukar ke Internet Explorer balekk ! Uwaa ! Tak nak pakai Mozila ! Leceh gile bdoo ! Benci tau takk ! Cepat ayah ! Tukar baleek ! Tak suke Mozila Firefox ! Suke Internet Explorer ! Mozila Firefox macam bangang ! Leceh ! Tak kire lah pa pe pun alasannye , aku tetap nak pakai Internet Explorer baleek !




Dalam 5 hari aku rase ayah aku bagi kat member die suruh repair dan plus kan anti virus yang lastest skali . Tapi peh geram sial . Macam taik ah lu betolkan . Kau geram tak kalau music kau yang ade lagu berlambak² tuu dan semue lagu best² die PERGI BUANG !!
Die buang kau tau tak !! Argh !! Bangkai betol !!





Dah tu enn , fav untok aku punye internet smue die buang !! Kat documents pun tak ade !! Eee. Sumpah aku geram plus marah plus nak terajang jee lap top ni . Ape tak nye , dah lah aku tak simpan link² yang aku slalu bukak tu smue . Real player aku die pun buang ! Nanty nak download youtube takboleh dah . FUCK ahh !




Sumpah laa . Marahnye aku . Dah tu , bilee tengok page smue dah cacat nak balas kumen orang pun gua malas . Buadd spoil mood aku jee . Huh ! Hilang semangat nak unline ! Geram betol ! Abes nak buadd ape sekarang . Cepat cakap gilee . Dah laa hilangkan stuff yang aku suke ! Bangkai ! Buadd saket jiwa raga jee gune mozila taek anjing ni . BENCI !